- +30 211 41 87 959
- info@ergotherapei.gr
- Δευ - Σαβ: 13:30 - 21:30
Η ομάδα μας αποτελείται από έμπειρους και εξιδεικευμένους θεραπευτές που συνεχή εκπαίδεύση και εξέλιξη στοχεύουν στην αξιολόγηση και παρέμβαση παιδιών και εφήβων με νευρολογικές, αναπτυξιακές, ψυχοκοινωνικές και μαθησιακές δυσκολίες.
Η Ευθυμίου Δήμητρα είναι πτυχιούχος εργοθεραπεύτρια και αποφοίτησε το 2011 από το πανεπιστήμιο της Αθήνας.
Η έντονη ενασχόληση της ως προς το “έργο” και την αγάπη της προς τα παιδιά, την οδήγησε στην ίδρυση του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών “ΕργοtheraΠει” , φέρνοντας ολιστικές πρωτοπόρες και πολύπλευρες θεραπευτικές προσεγγίσεις. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα μετεκπαίδευσεις στο Αισθητηριακό Σύστημα. Είναι πιστοποιημένη στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση SI, στη μέθοδο MORE , Listening Programm , στην αναγνώριση τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης σε βρέφη και παιδιά, στην Αισθητικό-Κινητικη Ανάπτυξη Πρόωρων νεογνών και τέλειομηνών βρεφών από 0 έως 18 μηνών, στη χρήση της βαρύτητας στην Ανάπτυξη βρεφών και παιδιών καθώς και στο πρώτο μέρος Κρανίοιερής Θεραπείας.
Έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια στο 1ο σεμινάριο αισθητηριακής ολοκλήρωσης στην Ελλάδα και θεωρεί πως η ολιστική προσέγγιση είναι το βήμα προς την επίτευξη του στόχου, του παιδιού και του γονέα.
Η Πασχάλη Γεωργία αποφοίτησε στα Ιωάννινα από το τμήμα της Λογοθεραπείας με Μεταπτυχιακη εκπαίδευση στη Παιδιατρική Νευροαποκατασταση. Έχει πάρει μέρος σε πολλές μετεκπαίδευσης και έχει πολύχρονη εμπειρία στις Διαταραχές Σίτισης, Μασήσης, Πόσης και Κατάποσης σε βρέφη και παιδιά, στις Νευρολογικές Διαταραχές στις κινητικές και στις Αναπτυξιακές Διαταραχές.
Η άριστη γνώση της στις διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, σε δυσκολίες Λόγου και Ομιλίας, στην Εναλλακτική Επικοινωνία και στον Τραυλισμό , την οδήγησε στη δημιουργία του Κεντρου Ειδικών Θεραπειών “ΕργοtheraΠει”. Έχει εργαστεί σε μεγάλα κέντρα αποκατάστασης και έχει πιστοποιηθεί σε εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας, σε μεθόδους θεραπείας διαταραχών σίτισης, στη Νευρομυϊκή Περίδεση (taping) , στην Στοματο- κινητική Θεραπεία Αποκατάστασης Ομιλίας.
Υποστηρίζει πως η ολιστική προσέγγιση είναι το βήμα προς την επίτευξη του στόχου του παιδιού και του γονέα.